lyhyet sanat muuttuvat pitkiksi koska sanon että rakastan sua ,  vedit maton mun alta. kolme sanaa ja kaadun heti , sinä olet parasta mitä mulle on tapahtunut . katso mua silmiin kulta , niin näet että kaikki on totta , ja anteeksi siitä jos epäröin välillä mutta lupaan parantaa tapani niinku olen kertonut . älä mua koskaan jätä , ilman sua en ois se kuka olen tänä päivänä , sua mä lupaan aina kunnioittaa ja toivottavasti säkin mua  . olit se tähti joka putosi taivaalta maan päälle , ilman sua olisin vaan yksi miljoonasta .en mistään hinnast sua toiseen vaihtais , oot kaikist ihanin.

 

 

pidä mua kädestä kiinni kun tähdet putoaa , älä sano mitään pidä vaan mua kädestä kii.

olet ihaninta mitä mulle on tapahtunut  , olet ihaninta mitä mulle on tapahtunut.

 

muistan vielä sen kerran ku sun näin , siellä sä istuit ja mua kastsoit . lensin ihan pilviin asti silloin ja tiesin että tästä jotain isompaa tulis. tätä on vaikea selittää kun sanat eivät riitä , en voi antaa kaikkea mitä toivot mutta tiedät että haluaisin , kun ajattelen sitä päivää kun sut sain niin sain kaiken mitä olin toivonut . ollaan paras pari eikä kukaan sitä voi kieltää. kun meitä ajattelen tiedän että olet se oikea , rakastan sua joonas . olet sitä mitä aina olen halunnut ja älä mua koskaan jätä yksin , olet se aurinko joka piristää mun päiviä . olen peloissani , et saa vaan kadota mun elämästäni . meillä on aina niin hauskaa ja kaikki on niin ihanaa sun kanssas ja rakautta tulee aina olemaan . tiedän että sanon paljon mutta se on totta , olet se oikea niin pidä mua kädestä kii. rakautta ensisilmäyksellä sitä oli , olet antanut mulle uuden elämän ja jotain mihin uskoa , kaikki me kestetään yhdessä ja minulla on sinut mun vieressä ja sillon vitut kaikesta muusta..

 

 

pidä mua kädestä kiinni kun tähdet putoaa , älä sano mitään pidä vaan mua kädestä kii.

olet ihaninta mitä mulle on tapahtunut , olet ihaninta mitä mulle on tapahtunut.