ja vill att du skall veta baby att du är den ända som jag ger så mycket respekt för

jag lämnar dig aldrig i någons skugga , du är min älskling baby och min kärlek bjuder jag till dig nu.

jag vill att du och jag skall ha en framtid , jag vill ge dig denna chans, håll min hand så är jag inte borttappad igen.

älskar ditt leende när du är glad , det får mig nästan att flyga , du är så speciell , just den killen jag har alltid

velat ha , den speciellaste jag har mött , du är min dyrbaraste gåva och jag skall sköta om dig och om många

år framåt kommer jag att tänka just på detta år. nu först har världen öppnats för mig .

 

refrain :

jag är kär i detta sätt du ler ,

på det sätter du ser mig i ögonen

jag älskar då jag hör din röst eller då du skickar åt mig .

det får mig varje gång att le .

 

just då när jag var som ett pussel kom du in i mitt liv och vad hände du gjorde mig hel igen.

du gav mig din hand då jag var nästan på botten . från 1 till 10 är du 20 på min lista ,

trodde aldrig man skulle kunna bli såhär kär igen efter allt , men du visade mig att det kan man,

om jag får behålla dig så är det det ända jag behöver . dehär orden kommer direkt från mitt hjärta

fasst du kanske inte tror det . du har redan hjälpt mig då jag har tänkt göra något dumt , men du fick mig då

att tänka två gånger fören jag gjorde något . vill bara tacka dig nu !

 

refrain :

jag är kär i detta sätt du ler ,

på detta sätt du ser mig i ögonen

jag älskar då jag hör din röst eller då du skickar åt mig

det får mig varje gång att le.