iidamau - luottamus

mitä mä tein , ja mikä oli syy, mulla oli joskus joku kehen luotin , joka mua tuki ja oli aina siellä kun sitä tarvitsin. mut kaikkihan jakautuu kahteen osaa, hyvään ja pahaan sotaan ja joku lopulta loukkaantuu . vaikka ehkä haluaisin niin en ymmärrä , miks sä mun luottamuksella leikit mut joo kaikkihan kulkee sitä samaa rataa ettei kenenkään voi täysin luottaa.

kert : mieti niitä sanoja mitä sanoit , ettet halu menettää rakkaitas puukottamalla selkään. oikeet ystävät ei semmosta tee ja porukka missä viihdyt ei ottais sua enää mukaansa.

luottamus , miten se ees ansaitaan . petä kerran ees kaveriis niin luottamuksesi on pilalla . välil mä saan oikeesti miettii et ketä mun tosi on , sen takii mä ystävät ja kaverit jaottelen erikseen ja pidän sen mieles et ketkä niist mun luottamuksen arvosii ois . mut lupaan et joku yrittää pettää nii se saa sitä vielä katuu , älä siis petä mun luottamusta se vaan sattuis ja tuottais tuskaa .

kert :  mieti niitä sanoja mitä sanoit , ettet halu menettää rakkaitas puukottamalla selkään . oikeet ystävät ei semmosta tee ja porukka missä viihdyt ei ottais sua enää mukaansa.