jag minns ennu den dagen när vi träffades första gången , den kvällen när vi var tillsammans. Tillsammans             några långa månader . det känns som att iget eller ingen kan oss gå olika vägar , men sen gick vi bara olika vägar . vaför gick jag det gå så men joo , no hadd vi ju lite bråk , lite olika åsikter och det fick mig orolig. men dig lämnade       jag och vänta på om du och jag nån dag skulle vara tillsammans igen .

jag har önskningar men störst av dem är att vi skulle bli tillsammans igen. det är så länge sen , jag har blivit    , men du är så söt bara . jag minns det , ditt skratt som var så glatt . däför är jag ennu glad . minns den gång då vi kysste varandra första gången och första gången när jag var vi ditt . men nu känns det bara som att allt var bara en vits. 

en dag ringde min telefon. det känns som att det var en evighet. bara detär "hej" och sen den längtade stunden kom. din söta röst hörde jag . men sen efter det stod du där bakom min rygg , jag trodde det var bara en dröm. du sade att du måste fundera , vad du skulle göra . jag  trodde int du var så nära . jag vill inte säga hejdå igen till dig . jag trodde inte att dethär skulle henda men dethär är ödet. dig kommer jag allti att älska . 

min dröm blev sann. dig fick jag igen . dethär är bara så underbart. i stan kommer vi ennu att gå .

 

ps. en gammal låt . men ja lova ju att skriv hit :)