halun pyytää anteeks kaikilta ketä oon satuttanu . ei ollu tarkotus tehä mitään pahaa teille mutta ihminen voi olla tyhmä joskus . Yritän parantaa tapani mutta kaikki on vaan mennyt huonompaan suuntaan. ois pitäny miettii kaks kertaa ennenku tekee mitään , mut ei sille voi jos frendit vaa saa järjen käännettyy.  Nytte mä istun himassa ja mietin et miks täss on käynyt näin ja miks must paskaa on puhuttu ja mitä muut tekee et se onni paistaa , kun itken melkee joka päivä . oispa joku jota lähestyy , joka oikeesti musta välittää.

niin paljon kysyttävää, vielä mä matkaa teen . Erotanko oikeen ja väärän tai tänn tien eksyneen ?

Oon tehny enemmän kun tarpeeksi niin paljon mitä te enkä mä pysty antaaan anteeks . Haavat on poissa mutta arvet on jäljellä. niide ansiosta luulen et pystyn ajatteleen järjel. en tahtois kuulla enää mitää susta tai sun frendeist  ,                oon nähnyt tämän kaiken niin monta kertaa ennenkin. en jaksa ennä tollasii ku sä , mä halun jatkaa ilman tollasii.

niin paljon kysttävää , vielä mä matkaa teen , erotanko oikeen ja väärän tai tänn tien eksyneen ?